Εκδήλωση από την Ελληνική Μαθηματική Εταιρεία

Την Κυριακή 5 Ιουνίου 2016 πραγματοποιήθηκε στο 4ο Λύκειο Κορίνθου εκδήλωση του Παραρτήματος Κορινθίας της Ελληνικής Μαθηματικής Εταιρείας (Ε.Μ.Ε) για τη βράβευση των μαθητών των Δημοτικών Σχολείων Νομού Κορινθίας που διακρίθηκαν στο Μαθητικό Διαγωνισμό «Μικρός Ευκλείδης 2016: Παιχνίδι και Μαθηματικά».

Συγχαρητήρια σε όλους για τη συμμετοχή τους. 

Οι  μαθητές και μαθήτριες του Δ.Σ.Ισθμίας  που διακρίθηκαν και βραβεύτηκαν στην τελετή είναι:

Ε τάξη:  Φιλιώ  Κ., Δημήτρης Μπ., Αγγελική Ρ.,  Γιώργος Σ., Παναγιώτης  Σ.,  και 

Στ τάξη: Θοδωρής Μ., Κωνσταντίνα Μ., Δήμητρα Μπ., Γιώτα Μπ.,  Κωνσταντίνα Σ., Θεοδώρα Χ. 

Συμμετοχή του Δ.Σ.Ισθμίας στους Αγώνες ΑθλοΠΑΙΔΕΙΑΣ 2016

Την Πέμπτη 26 Μαΐου 2016 μαθητές και μαθήτριες των Ε και Στ τάξεων του Σχολείου μας έλαβαν μέρος στους Αγώνες Στίβου.

Θερμά συγχαρητήρια σε όλους για την προσπάθειά τους και στην μαθήτρια Ελευθερία Κ.   για τη 2η θέση στα 50  μέτρα - ταχύτητα.

Εκδήλωση για τα Πνευματικά Δικαιώματα

Στο Δ. Σ. Ισθμίας διοργανώθηκε την Πέμπτη 12 Μαΐου 2016 εκδήλωση για τα Πνευματικά Δικαιώματα σε συνεργασία με τον Οργανισμό Πνευματικής Ιδιοκτησίας.

Στο πλαίσιο του μαθήματος της Κοινωνικής και Πολιτικής Αγωγής ?εκπαιδευτικός μαθήματος Βάια Μανώλη, οι μαθητές και οι μαθήτριες των Στ τάξεων υποδέχτηκαν τη μουσικό Ευσταθία.

Μετά από μια μικρή εισήγηση για το θέμα ακολούθησε συζήτηση. Οι μαθητές  έδειξαν μεγάλο ενδιαφέρον, συμμετείχαν πολύ ενεργά με ερωτήσεις και σχόλια. Παρουσίασαν τις αφίσες που είχαν ετοιμάσει με θέμα το σεβασμό της πνευματικής ιδιοκτησίας. Δόθηκε η ευκαιρία να ξεκαθαρίσουν έννοιες που αφορούν σε πνευματικά και συγγενικά δικαιώματα και να ευαισθητοποιηθούν σε θέματα λογοκλοπής και πειρατείας ώστε να είναι υπεύθυνοι και συνειδητοί ως πολίτες.

Όλοι συμφωνήσαμε πως ήταν μια όμορφη και δημιουργική εμπειρία και ευχαριστήσαμε τη μουσικό για την επίσκεψή της.   

Από τις εντυπώσεις των μαθητών και των μαθητριών:

  • Μου άρεσε πάρα πολύ που ήρθε η κυρία Ευσταθία και απάντησε στις ερωτήσεις μας.                                                                                                                           Θανάσης
  • Μου άρεσε όλη η εργασία με τα πνευματικά δικαιώματα και επίσης που ήρθε η μουσικός Ευσταθία και μας μίλησε για τα δικαιώματα του παραγωγού.

                                                                                                                      Αντώνης

  • Η κυρία Ευσταθία μας μίλησε σχετικά με την πνευματική ιδιοκτησία. Ήταν μια καταπληκτική εμπειρία και όσα μας είπε ήταν λόγια σωστά. Πιο πολύ μου άρεσε που κάναμε ερωτήσεις και εκείνη μας απαντούσε.                                                                                                                                                                                                                        Στέλιος
  • Με την επίσκεψη της Ευσταθίας μου έκανε εντύπωση που, αν και είχε πέσει θύμα λογοκλοπής δε σταμάτησε, δεν έχασε την πίστη της για αυτό που της αρέσει να κάνει. Είναι μια καταπληκτική καλλιτέχνης. Μου άρεσε πολύ αυτό που κάναμε για τα πνευματικά δικαιώματα.        

                                                                                                                       Σοφία

  • Η Ευσταθία έχει μια πολύ καλή πορεία στο χώρο της μουσικής. Πιστεύει ότι με πολλή προσπάθεια και θέληση μπορείς να κάνεις τα πάντα.                                                                                                                                                                         Θεοδώρα
  • Η επίσκεψη αυτή μου άρεσε πάρα πολύ και πιστεύω πως είναι ο πιο κατάλληλος άνθρωπος να μιλήσει γι? αυτό επειδή είναι καλλιτέχνης και το έχει ζήσει.                                                                                                                                                          Κωνσταντίνα              

 

 

 

 

 

ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ ΕΒΔΟΜΑΔΑ ΔΡΑΣΗΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ 2016 Action Aid

Το Σχολείο μας συμμετείχε και φέτος στην Παγκόσμια Εβδομάδα Δράσης για την Εκπαίδευση που διοργανώνει η ActionAid με κεντρικό σύνθημα

«Παιδιά με αναπηρία Ορατά στα Σχολεία»

Οι μαθητές και οι μαθήτριες των τάξεων Δ, Ε2 και ΣΤ2 με τις εκπαιδευτικούς Αρχοντούλα Γεωργίου, Μαρία Αδάμ και Βάια Μανώλη

  • επεξεργάστηκαν από το υλικό του Φορέα, προβληματίστηκαν για τα Παιδιά με αναπηρία,
  • συζήτησαν τρόπους για την συνεκπαίδευση, αποτύπωσαν τις ιδέες τους και
  • έστειλαν τις δημιουργίες τους για να προστεθούν στην ιστοσελίδα της δράσης προτείνοντας τρόπους ώστε κάθε σχολείο να αποτελεί

«Σχολείο Ανοιχτό για όλους»

Αφίσες μαθητών

 

 

 

 

Oι αφίσες των μαθητών θα αναρτηθούν και στην ιστοσελίδα της ActionAid

http://actionaideducation.tumblr.com

 

2η Πανελλήνια Ημέρα Σχολικού Αθλητισμού

Τη Δευτέρα 5 Οκτωβρίου 2015 πραγματοποιήθηκαν στο Δ. Σ. Ισθμίας δραστηριότητες για τη 2η Πανελλήνια Ημέρα Σχολικού Αθλητισμού. Το Υπουργείο Παιδείας είχε ορίσει ως θέμα:

«Ολυμπιακοί αγώνες»

Σκοπός των παραπάνω δραστηριοτήτων ήταν οι μαθητές/τριες να προσεγγίσουν το θέμα των Ολυμπιακών Αγώνων με βιωματικό τρόπο, να αποκτήσουν έγκυρες γνώσεις και να εκφράσουν τις εντυπώσεις τους με ποικίλους καλλιτεχνικούς τρόπους.

Οι μαθητές και οι μαθήτριες του Σχολείου χωρίστηκαν σε τρεις ομάδες και συμμετείχαν σε τρεις διαφορετικές δράσεις: 

  • Αθλήματα στο χώρο του γηπέδου, όπου οι μαθητές θα έχουν την ευκαιρία να δοκιμάσουν τις ικανότητές τους σε αγωνίσματα όπως σφαιροβολία, σκυταλοδρομία, άλμα εις μήκος και καλαθοσφαίριση.
  • Προβολή σε ειδικά διαμορφωμένη αίθουσα  για τους Ολυμπιακούς και Παραολυμπιακούς Αγώνες, ειδικότερα την ιστορία, τις αξίες και τις κυριότερες στιγμές. 
  • Κατασκευές και χειροτεχνίες στις αίθουσες, με θέμα τους Ολυμπιακούς Αγώνες.

Ειδικότερα:

Τάξεις Α΄ και Β΄

Οι μαθητές αρχικά συζήτησαν για τους Ολυμπιακούς Αγώνες, τι είναι, ποια είναι τα αθλήματα, πώς διεξάγονται, τον τρόπο απονομής διακρίσεων και μια μικρή ιστορική αναδρομή. Στη συνέχεια ασχολήθηκαν με τους Ολυμπιακούς κύκλους. Μίλησαν για τον συμβολισμό τους, τους κατασκεύασαν, τους χρωμάτισαν και τους έκοψαν, ώστε να γίνει ένα παζλ. Σχημάτισαν ξανά τους Ολυμπιακούς κύκλους και τους κόλλησαν σε χαρτόνι.

Τάξη Γ΄

Οι μαθητές αρχικά παρακολούθησαν βίντεο και συζήτησαν για την ίδρυση και καθιέρωση των Ολυμπιακών Αγώνων στην αρχαία Ελλάδα, τα αρχαία και σύγχρονα ολυμπιακά αγωνίσματα, την τελετή αφής της Ολυμπιακής φλόγας, την τελετή έναρξης των Ολυμπιακών Αγώνων της Αθήνας το 2004 αλλά κυρίως μιλήσαμε για τα ιδεώδη και ιδανικά του Ολυμπισμού: ειρήνη, ευγενής άμιλλα, δίκαιος αγώνας, συνεργασία, τιμιότητα, δικαιοσύνη.

Στη συνέχεια τα παιδιά ζωγράφισαν το σήμα των Ολυμπιακών Αγώνων με την παράσταση των πέντε Ολυμπιακών κύκλων που συμβολίζουν τη συνένωση των λαών των πέντε ηπείρων της υφηλίου.

 

Τάξη  Δ΄

H Δ΄ τάξη παρακολούθησε αρκετά βίντεο από την τελετή έναρξης και λήξης των ολυμπιακών αγώνων του 2004, τα αθλήματα που συμπεριλαμβάνονται στους ολυμπιακούς αγώνες, καθώς και την επεξήγηση όσων αθλημάτων δεν γνώριζαν τα παιδιά. Οι μαθητές μίλησαν για τους χειμερινούς ολυμπιακούς αγώνες και τα αθλήματα που περιλαμβάνουν.

Επίσης δημιούργησαν μια ομαδική κατασκευή ? κολάζ με θέμα τους Ολυμπιακούς Αγώνες.

Τάξη  Ε΄

Η Ε΄ τάξη παρακολούθησε προβολή σχετική με την ιστορία των Ολυμπιακών Αγώνων, την ίδρυση και καθιέρωσή τους στην αρχαία Ελλάδα, τα αρχαία και σύγχρονα ολυμπιακά αγωνίσματα, την τελετή αφής της Ολυμπιακής φλόγας, την τελετή έναρξης των Ολυμπιακών Αγώνων της Αθήνας το 2004 αλλά κυρίως μιλήσαμε για τα ιδεώδη και ιδανικά του Ολυμπισμού: ειρήνη, ευγενής άμιλλα, συνεργασία, τιμιότητα, δικαιοσύνη.

 

Στη συνέχεια οι μαθητές κατασκεύασαν μια  μεγάλη αφίσα-κολάζ σχετικά με τα Ολυμπιακά αθλήματα και τα ιδεώδη του Ολυμπισμού. Ζωγράφισαν κατά ομάδες ατομικά και ομαδικά αθλήματα  τα οποία κόλλησαν στην αφίσα. Κόλλησαν επίσης σχετικές εικόνες-φωτογραφίες που επέλεξαν από το διαδίκτυο. Τέλος  έγραψαν τα δικά τους πολύχρωμα μηνύματα, εμπνεόμενα από τις αξίες και ιδεώδη του Ολυμπισμού και ακούγοντας τον Ολυμπιακό ύμνο.

Τάξη  ΣΤ΄

Αρχικά έγινε συζήτηση μέσα στην τάξη για τους Ολυμπιακούς Αγώνες,  τα αθλήματα, πώς διεξάγονται, τον τρόπο απονομής διακρίσεων. Αργότερα είδαμε βίντεο με την έναρξη των Ολυμπιακών Αγώνων της Αθήνας το 2004.

Τέλος οι μαθητές εκφράστηκαν καλλιτεχνικά με ποιήματα και ζωγραφιές σχετικά με τον αθλητισμό. Ακόμη εργάστηκαν ομαδικά και έφτιαξαν κατασκευή όπου παρουσιάζονταν τα σύμβολα των Ολυμπιακών αγώνων όπως την ολυμπιακή φλόγα και τον κότινο.

 

 

 

 

 

 

Ακούσατε, ακούσατε!

Τι ώρα είναι;