Βράβευση σε Διαγωνισμό «40 Χρόνια της Ελλάδας στην ΕΕ - Δημοκρατία και Αξίες: Δημιουργώ – Γράφω Ψηφιακά»

95

Στο πλαίσιο της δράσης Erasmus+ ΚΑ3 2018 – 2021 – policy making - entitledTeachers4Europe: Setting an Agora for Democratic Culture”, μαθητές και μαθήτριες της ΣΤ1 του Σχολείου μας συμμετείχαν στον διαγωνισμό που διοργανώθηκε με θέμα

«40 Χρόνια της Ελλάδας στην ΕΕ - Δημοκρατία και Αξίες:

Δημιουργώ – Γράφω Ψηφιακά»

Δικαίωμα συμμετοχής είχαν εκπαιδευτικοί των οποίων οι Ambassador /υπεύθυνοι επιμορφωτές συμμετέχουν στη δράση: Ιωάννης Στέφας, εκπαιδευτικός τάξης/ Teachers4Europe και Βάια Μανώλη, Ambassador T4E /υπεύθυνη επιμορφώτρια της δράσης.

Οι μαθητές/τριες αφού ενημερώθηκαν για την ιστορική διαδρομή της ενταξιακής πορείας της Ελλάδας στην Ε.Ε., τα οφέλη, τις ευρωπαϊκές αξίες και τη σημασία τους για την καθημερινή ζωή των πολιτών της Ε.Ε., δημιούργησαν με φαντασία μια σειρά από ψηφιακά κόμικ για τη διαφορετικότητα και τις δημοκρατικές αξίες της Ε.Ε.

Άκη, Ιωάννα, Μαργαρίτα, Μελίνα, Φίλιππε και Φωτεινή σας ευχαριστούμε για τις εξαιρετικές εργασίες σας.

Άκη, Μελίνα και Φωτεινή, συγχαρητήρια για τη βράβευσή σας.

Δείτε τα έργα των μαθητών/τριών (click to zoom)

ΜΑΡΓΑΡΙΤΑ ΓΚΟΖΙΑΚΑ

ΙΩΑΝΝΑ ΛΑΒΟΡΟΡΟΥ

ΦΙΛΙΠΠΟΣ ΒΑΣΙΛΕΙΑΔΗΣ

ΑΚΗΣ ΔΙΑΜΑΝΤΟΠΟΥΛΟΣ

ΜΕΛΙΝΑ ΚΕΦΑΛΑ

ΦΩΤΕΙΝΗ ΚΑΡΑΧΟΤΖΙΤΗ

 

Βρείτε στον παρακάτω σύνδεσμο το flipbook με τα διακριθέντα έργα του διαγωνισμού «40 Χρόνια της Ελλάδας στην ΕΕ - Δημοκρατία και Αξίες: Δημιουργώ – Γράφω Ψηφιακά»

https://www.flipbookpdf.net/web/site/a05bfa32b0a6c4a971352e286f1c2df7a0233714202104.pdf.html#page/1

 

Περισσότερες πληροφορίες για τον διαγωνισμό ΕΔΩ

Ο τοίχος μας? Πολύχρωμος Ουρανός

Στο πλαίσιο της Δράσης Let?s Do it Greece οι εκπαιδευτικοί του Δ. Σ. Ισθμίας αποφασίσαμε να  αλλάξουμε την όψη του Σχολείου μας. Με τη βοήθεια των εκπαιδευτικών των Εικαστικών μαθημάτων Μαρίας Ντεβερίκου και Γιώργου Αγγελόπουλου σχεδιάστηκε και υλοποιήθηκε η τοιχογραφία στη πρόσοψη του σχολείου μας.

Οι μαθητές και οι μαθήτριες συνέβαλαν όσο και όπως μπορούσαν  στην επίτευξη αυτού του στόχου. Τα παιδιά των μεγαλύτερων τάξεων, Δ, Ε και Στ, με την καθοδήγηση των εκπαιδευτικών των Εικαστικών μαθημάτων ανέπτυξαν την αισθητική τους και τη κριτική τους σκέψη επιλέγοντας προσεκτικά τα χρώματα, τα οποία και ταίριαξαν.

Όλοι είχαν την ευκαιρία να μάθουν για τη χρήση του πινέλου, την προετοιμασία του χρώματος και τις μίξεις για κάλυψη μεγάλων επιφανειών, τα πλασίματα, αλλά και τα περιγράμματα.

Ευχαριστούμε θερμά τον Σύλλογο Γονέων και Κηδεμόνων του Σχολείου μας για την άμεση και έγκαιρη εύρεση πόρων ώστε να προμηθευτούμε τα απαραίτητα υλικά και να προετοιμαστούν κατάλληλα οι επιφάνειες για να υλοποιηθεί η τοιχογραφία μας.

Με δημιουργική διάθεση, πολύ ενθουσιασμό και χαρά, η αυλή μας έγινε ομορφότερη και το σχολείο μας ανέβηκε γρήγορα ψηλά στον ουρανό μαζί με πολλά πολύχρωμα αερόστατα και μπαλόνια!

Για να δείτε περισσότερα μπορείτε να περιηγηθείτε στο παρακάτω ηλεκτρονικό άλμπουμ.


 

 

 

Οι μαθητές της Δ τάξης δημιουργούν με? HotPotatoes!

Στο πλαίσιο καινοτόμων δράσεων κατά τη φετινή σχολική χρονιά 2015-2016 οι μαθητές και οι μαθήτριες της Δ? τάξης με την υπεύθυνη δασκάλα της τάξης τους, την κ. Αρχοντούλα Γεωργίου, πραγματοποίησαν το πρόγραμμα περιβαλλοντικής εκπαίδευσης «Νερό? πηγή ζωής».

Σε συνέχεια των δράσεων που έχουν παρουσιαστεί προηγουμένως, οι μαθητές δημιούργησαν μέσω  του «HotPotatoes» ενός προγράμματος ανοιχτού λογισμικού, εκπαιδευτικές ασκήσεις διαφόρων μορφών όπως: κουίζ πολλαπλής επιλογής, σύντομων απαντήσεων, μπερδεμένες προτάσεις, αντιστοίχισης και συμπλήρωσης κενών λέξεων.

Η παιδαγωγική αξία των προγραμμάτων του Hotpotatoes βρίσκεται κυρίως στη δυνατότητα που δίνεται στους μαθητές να φτιάξουν εύκολα πολλά και διαφορετικά είδη ασκήσεων με τη μορφή ιστοσελίδων (html). Στη συνέχεια οι μαθητές μπορούν να έχουν πρόσβαση στις ασκήσεις είτε μέσα στο σχολικό εργαστήριο Πληροφορικής (εφόσον αποθηκευτούν στο τοπικό δίκτυο) είτε με σύνδεση στο διαδίκτυο (εφόσον αποθηκευτούν σε διακομιστή  ιστοσελίδων π.χ στο Πανελλήνιο Σχολικό Δίκτυο).

Οι ασκήσεις συνδυάστηκαν κατάλληλα με το πρόγραμμα περιβαλλοντικής εκπαίδευσης «Νερό? πηγή ζωής» και έγινε αξιοποίηση των δυνατοτήτων του προγράμματος για εμπέδωση της παραγόμενης γνώσης, για χρήση των νέων τεχνολογιών και για ανατροφοδότηση (feedback).

Οι μαθητές και η δασκάλα της Δ? τάξης ευχαριστούν πολύ  τον υπεύθυνο δάσκαλο Πληροφορικής του σχολείου μας, κ. Γεώργιο Κατσίγιαννη, ο οποίος δίδαξε το λογισμικό  «HotPotatoes»  στους μαθητές και τους βοήθησε στη διαμόρφωση των ασκήσεων, που είχαν προετοιμάσει στην τάξη, σε ηλεκτρονική μορφή.

Παραδείγματα των ασκήσεων μπορείτε να δείτε κάνοντας κλικ εδώ.

 

Πασχαλινές Δημιουργίες 2016

Οι μαθητές και οι μαθήτριες του σχολείου μας, για άλλη μια χρονιά, ζωγράφισαν και στόλισαν τις λαμπάδες τους και κατασκεύασαν τις δικές τους, ξεχωριστές, πασχαλινές δημιουργίες.

Καλό Πάσχα!

Τμήμα Β2

 


Τμήμα Γ1

 

Τμήμα ΣΤ1

 

Τμήμα ΣΤ2

Ακούσατε, ακούσατε!

Τι ώρα είναι;