ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ ΕΒΔΟΜΑΔΑ ΔΡΑΣΗΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ 2016 Action Aid

Το Σχολείο μας συμμετείχε και φέτος στην Παγκόσμια Εβδομάδα Δράσης για την Εκπαίδευση που διοργανώνει η ActionAid με κεντρικό σύνθημα

«Παιδιά με αναπηρία Ορατά στα Σχολεία»

Οι μαθητές και οι μαθήτριες των τάξεων Δ, Ε2 και ΣΤ2 με τις εκπαιδευτικούς Αρχοντούλα Γεωργίου, Μαρία Αδάμ και Βάια Μανώλη

  • επεξεργάστηκαν από το υλικό του Φορέα, προβληματίστηκαν για τα Παιδιά με αναπηρία,
  • συζήτησαν τρόπους για την συνεκπαίδευση, αποτύπωσαν τις ιδέες τους και
  • έστειλαν τις δημιουργίες τους για να προστεθούν στην ιστοσελίδα της δράσης προτείνοντας τρόπους ώστε κάθε σχολείο να αποτελεί

«Σχολείο Ανοιχτό για όλους»

Αφίσες μαθητών

 

 

 

 

Oι αφίσες των μαθητών θα αναρτηθούν και στην ιστοσελίδα της ActionAid

http://actionaideducation.tumblr.com

 

2η Πανελλήνια Ημέρα Σχολικού Αθλητισμού

Τη Δευτέρα 5 Οκτωβρίου 2015 πραγματοποιήθηκαν στο Δ. Σ. Ισθμίας δραστηριότητες για τη 2η Πανελλήνια Ημέρα Σχολικού Αθλητισμού. Το Υπουργείο Παιδείας είχε ορίσει ως θέμα:

«Ολυμπιακοί αγώνες»

Σκοπός των παραπάνω δραστηριοτήτων ήταν οι μαθητές/τριες να προσεγγίσουν το θέμα των Ολυμπιακών Αγώνων με βιωματικό τρόπο, να αποκτήσουν έγκυρες γνώσεις και να εκφράσουν τις εντυπώσεις τους με ποικίλους καλλιτεχνικούς τρόπους.

Οι μαθητές και οι μαθήτριες του Σχολείου χωρίστηκαν σε τρεις ομάδες και συμμετείχαν σε τρεις διαφορετικές δράσεις: 

  • Αθλήματα στο χώρο του γηπέδου, όπου οι μαθητές θα έχουν την ευκαιρία να δοκιμάσουν τις ικανότητές τους σε αγωνίσματα όπως σφαιροβολία, σκυταλοδρομία, άλμα εις μήκος και καλαθοσφαίριση.
  • Προβολή σε ειδικά διαμορφωμένη αίθουσα  για τους Ολυμπιακούς και Παραολυμπιακούς Αγώνες, ειδικότερα την ιστορία, τις αξίες και τις κυριότερες στιγμές. 
  • Κατασκευές και χειροτεχνίες στις αίθουσες, με θέμα τους Ολυμπιακούς Αγώνες.

Ειδικότερα:

Τάξεις Α΄ και Β΄

Οι μαθητές αρχικά συζήτησαν για τους Ολυμπιακούς Αγώνες, τι είναι, ποια είναι τα αθλήματα, πώς διεξάγονται, τον τρόπο απονομής διακρίσεων και μια μικρή ιστορική αναδρομή. Στη συνέχεια ασχολήθηκαν με τους Ολυμπιακούς κύκλους. Μίλησαν για τον συμβολισμό τους, τους κατασκεύασαν, τους χρωμάτισαν και τους έκοψαν, ώστε να γίνει ένα παζλ. Σχημάτισαν ξανά τους Ολυμπιακούς κύκλους και τους κόλλησαν σε χαρτόνι.

Τάξη Γ΄

Οι μαθητές αρχικά παρακολούθησαν βίντεο και συζήτησαν για την ίδρυση και καθιέρωση των Ολυμπιακών Αγώνων στην αρχαία Ελλάδα, τα αρχαία και σύγχρονα ολυμπιακά αγωνίσματα, την τελετή αφής της Ολυμπιακής φλόγας, την τελετή έναρξης των Ολυμπιακών Αγώνων της Αθήνας το 2004 αλλά κυρίως μιλήσαμε για τα ιδεώδη και ιδανικά του Ολυμπισμού: ειρήνη, ευγενής άμιλλα, δίκαιος αγώνας, συνεργασία, τιμιότητα, δικαιοσύνη.

Στη συνέχεια τα παιδιά ζωγράφισαν το σήμα των Ολυμπιακών Αγώνων με την παράσταση των πέντε Ολυμπιακών κύκλων που συμβολίζουν τη συνένωση των λαών των πέντε ηπείρων της υφηλίου.

 

Τάξη  Δ΄

H Δ΄ τάξη παρακολούθησε αρκετά βίντεο από την τελετή έναρξης και λήξης των ολυμπιακών αγώνων του 2004, τα αθλήματα που συμπεριλαμβάνονται στους ολυμπιακούς αγώνες, καθώς και την επεξήγηση όσων αθλημάτων δεν γνώριζαν τα παιδιά. Οι μαθητές μίλησαν για τους χειμερινούς ολυμπιακούς αγώνες και τα αθλήματα που περιλαμβάνουν.

Επίσης δημιούργησαν μια ομαδική κατασκευή ? κολάζ με θέμα τους Ολυμπιακούς Αγώνες.

Τάξη  Ε΄

Η Ε΄ τάξη παρακολούθησε προβολή σχετική με την ιστορία των Ολυμπιακών Αγώνων, την ίδρυση και καθιέρωσή τους στην αρχαία Ελλάδα, τα αρχαία και σύγχρονα ολυμπιακά αγωνίσματα, την τελετή αφής της Ολυμπιακής φλόγας, την τελετή έναρξης των Ολυμπιακών Αγώνων της Αθήνας το 2004 αλλά κυρίως μιλήσαμε για τα ιδεώδη και ιδανικά του Ολυμπισμού: ειρήνη, ευγενής άμιλλα, συνεργασία, τιμιότητα, δικαιοσύνη.

 

Στη συνέχεια οι μαθητές κατασκεύασαν μια  μεγάλη αφίσα-κολάζ σχετικά με τα Ολυμπιακά αθλήματα και τα ιδεώδη του Ολυμπισμού. Ζωγράφισαν κατά ομάδες ατομικά και ομαδικά αθλήματα  τα οποία κόλλησαν στην αφίσα. Κόλλησαν επίσης σχετικές εικόνες-φωτογραφίες που επέλεξαν από το διαδίκτυο. Τέλος  έγραψαν τα δικά τους πολύχρωμα μηνύματα, εμπνεόμενα από τις αξίες και ιδεώδη του Ολυμπισμού και ακούγοντας τον Ολυμπιακό ύμνο.

Τάξη  ΣΤ΄

Αρχικά έγινε συζήτηση μέσα στην τάξη για τους Ολυμπιακούς Αγώνες,  τα αθλήματα, πώς διεξάγονται, τον τρόπο απονομής διακρίσεων. Αργότερα είδαμε βίντεο με την έναρξη των Ολυμπιακών Αγώνων της Αθήνας το 2004.

Τέλος οι μαθητές εκφράστηκαν καλλιτεχνικά με ποιήματα και ζωγραφιές σχετικά με τον αθλητισμό. Ακόμη εργάστηκαν ομαδικά και έφτιαξαν κατασκευή όπου παρουσιάζονταν τα σύμβολα των Ολυμπιακών αγώνων όπως την ολυμπιακή φλόγα και τον κότινο.

 

 

 

 

 

 

Η γιορτή του σχολείου μας

Την Παρασκευή 12 Ιουνίου 2015 πραγματοποιήθηκε η γιορτή του Σχολείου μας.

Οι μαθητές και οι μαθήτριες κάθε τάξης σε συνεργασία με τους εκπαιδευτικούς τους παρουσίασαν δραστηριότητες σύμφωνα με τις ανάγκες, τα ενδιαφέροντά τους και τα σχέδια εργασίας που είχαν υλοποιήσει κατά τη σχολική χρονιά.

 

Καλωσόρισμα από τη Δ/ντρια

 

Οι μικροί μαθητές της Α? τάξης παρουσίασαν μουσικοχορευτικό δρώμενο με τίτλο «Τα καβουράκια». 

 

 Β τάξη: Δρώμενο με τίτλο «Το ταξίδι της σταγόνας» με θέμα σχετικό με τον κύκλο του νερού.

 

Οι μαθητές της Γ? τάξης πήραν μέρος σε θεατρικό με τίτλο «Το νησί των συναισθημάτων», εμπνευσμένο από την ομώνυμη σύνθεση του Μάνου Χατζιδάκη. Στη συνέχεια ακούστηκε το τραγούδι  «Κόκκινα γυαλιά» του Στ. Κραουνάκη.

 

Δ τάξη: Παρουσίαση χορευτικού με τίτλο «Το βαλς» από το τμήμα της Δ2 και δρώμενο με τίτλο «Η ελιά».

Το Δ1 τραγούδησε το τραγούδι «Τράβα μπρος», στη συνέχεια τα παιδιά χόρεψαν νησιώτικο συρτό με τίτλο «Μες στου Αιγαίου τα νερά». Τέλος χόρεψαν δύο μοντέρνες χορευτικές συνθέσεις. 

 

Τα παιδιά της Ε? τάξης έπαιξαν, χόρεψαν και τραγούδησαν παρουσιάζοντας δρώμενο με τίτλο «Καλωσορίζοντας το καλοκαίρι». 

 

Η Στ? τάξη παρουσίασε δρώμενο για το τραγούδι «Φωτεινή πλευρά της ζωής» και στη συνέχεια οι μαθητές έπαιξαν ένα παιχνίδι με τίτλο «Καλό καλοκαίρι». 

 

Αποχαιρετισμός  

Aπό τη Δ/ντρια για τους μαθητές της Στ τάξης και από τους μαθητές της Στ τάξης για τους μικρότερους συμμαθητές και τους δασκάλους τους

 

Ευχαριστούμε πολύ όσους παρακολούθησαν τη γιορτή μας!!

Βράβευση διακριθέντων μαθητών Δημοτικών Σχολείων Ν. Κορινθίας της Ελληνικής Μαθηματικής Εταιρείας

Το Παράρτημα Κορινθίας της Ελληνικής Μαθηματικής Εταιρείας πραγματοποίησε εκδήλωση - βράβευση για τους μαθητές που διακρίθηκαν στο  Μαθηματικό Διαγωνισμό

«Μικρός Ευκλείδης 2015: Παιχνίδι και Μαθηματικά»

την Κυριακή 7 Ιουνίου 2015 και ώρα 10:30 π. μ. στο 4ο Λύκειο Κορίνθου.

Η εκδήλωση ξεκίνησε με ομιλία από την κα Καραβά Ζαχαρούλα, Σχολική Σύμβουλο Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Κορινθίας με τίτλο:

«Η σημασία των Μαθηματικών στην καθημερινή εκπαιδευτική πράξη».

Ακολούθησε η βράβευση των μαθητών των Δημοτικών Σχολείων των Δήμων: Κορινθίων, Λουτρακίου-Περαχώρας- Αγίων Θεοδώρων και Νεμέας.

Το Δ. Σ. Ισθμίας εκπροσώπησαν η κα Βάντση Αγγελική, εκπαιδευτικός της ΣΤ2 τάξης και ο κος Μανωλιτσάκης Δημήτριος, εκπαιδευτικός Φ.Α.

Θερμά συγχαρητήρια στους μαθητές για την προσπάθεια και τη διάκρισή τους.

 

Εκ μέρους του Συλλόγου Διδασκόντων

Η  Δ/ντρια

Ενδοσχολική επιμόρφωση στα Διαδραστικά Συστήματα

Στο Δημ. Σχ. Ισθμίας πραγματοποιήθηκε την Πέμπτη 14 Μαΐου 2015 Eνδοσχολική Eπιμόρφωση με θέμα την Αξιοποίηση των Διαδραστικών Συστημάτων στην Εκπαιδευτική διαδικασία.

Η κα Ταγκάλου Αγγελική,  Σχ. Σύμβουλος 2ης Εκπ/κής Περιφέρειας Ν. Κορινθίας  και ο κος Νάκης Ιωάννης, επιμορφωτής ΤΠΕ β επιπέδου  και Δ/ντής 1ου Δ.Σ. Νεμέας παρουσίασαν στους εκπαιδευτικούς του Σχολείου τρόπους αξιοποίησης των Διαδραστικών Συστημάτων.

 

                                                                     Ευχαριστούμε πολύ για τη συνεργασία! 

 

Ακούσατε, ακούσατε!

Τι ώρα είναι;