Επίσκεψη στην πινακοθήκη και στη βιβλιοθήκη Κορίνθου

Στις 24 Νοεμβρίου η Τρίτη τάξη επισκέφθηκε την Πινακοθήκη και τη Βιβλιοθήκη Κορίνθου. Στην αρχή η υπεύθυνη της Πινακοθήκης, η κα Γεωργία, καλωσόρισε τα παιδιά και τα ξενάγησε στον όμορφο και ζεστό χώρο που φιλοξενεί έργα μεγάλων ζωγράφων της πατρίδας μας. Στη συνέχεια η κα Γεωργία αφηγήθηκε τη ζωή του Λουδοβίκου Μπράιγ, ο οποίος εφηύρε το σύστημα ανάγνωσης των ατόμων με προβλήματα όρασης. Έπειτα, οι μαθητές και οι μαθήτριες είχαν την ευκαιρία να δουν και να θαυμάσουν τους πίνακες του Κορίνθιου ζωγράφου Σωτήρη Πυλαρινού. Ακολούθησε ένα βιωματικό παιχνίδι, στο οποίο τα παιδιά έχοντας καλυμμένα τα μάτια τους και χρησιμοποιώντας την αίσθηση της αφής προσπαθούσαν να μαντέψουν τον τίτλο του ανάγλυφου έργου που άγγιζαν. Οι μαθητές ευχαριστήθηκαν το παιχνίδι και έφυγαν από την Πινακοθήκη με τις καλύτερες εντυπώσεις.

Στη Βιβλιοθήκη τα παιδιά ήρθαν σε επαφή με το χώρο και έμαθαν τον τρόπο και τις ώρες λειτουργίας του. Στη συνέχεια εξασκήθηκαν στην τέχνη του οριγκάμι, που έχει τις ρίζες της στην Ιαπωνία. Κατασκεύασαν έναν καταπληκτικό βάτραχο ακολουθώντας τις οδηγίες. Πέρασαν πολύ όμορφα και εξέφρασαν την επιθυμία να την επισκεφθούν ξανά.   

  

Επίσκεψη στο μουσείο Λινός

Σήμερα, στις 19 Οκτωβρίου 2016, οι μαθητές των Α? ,Β? και Δ? τάξεων του σχολείου μας επισκέφτηκαν τις εγκαταστάσεις του μουσείου Λινός στον Σολομό Κορινθίας.

Σ? έναν ειδικά διαμορφωμένο χώρο οι μαθητές είχαν την ευκαιρία να αποκτήσουν αρκετές γνώσεις σχετικές με την διαμόρφωση ενός παραδοσιακού ελληνικού σπιτικού του περασμένου αιώνα: παλιά οικιακά σκεύη, ο χώρος του καθιστικού με το τζάκι , το κελάρι όπου διατηρούσαν τα τρόφιμα βρέθηκαν στο επίκεντρο του ενδιαφέροντος των παιδιών. Επίσης τα εργαλεία του μαραγκού, του σιδερά καθώς και τα σύνεργα του μαθητή του περασμένου αιώνα τους έκαναν ιδιαίτερη εντύπωση .

Στον εξωτερικό χώρο του μουσείου υπήρχαν θεματικοί χώροι με αντικείμενο τα αρωματικά φυτά και τα οικόσιτα ζώα που προκάλεσαν το ζωηρό ενδιαφέρον των μαθητών.

Τέλος τα παιδιά είχαν την ευκαιρία να βιώσουν δια ζώσης το παραδοσιακό πάτημα των σταφυλιών ,συμμετέχοντας ενεργά στη διαδικασία παραγωγής μούστου. Αυτή η δραστηριότητα προκάλεσε τον ιδιαίτερο ενθουσιασμό τους.

Οι μαθητές αποχώρησαν από το χώρο του μουσείου ενθουσιασμένοι, έχοντας αποκτήσει πολλές γνώσεις για το παραδοσιακό ελληνικό σπίτι , για τα παραδοσιακά επαγγέλματα καθώς και για το πάτημα των σταφυλιών και την παραγωγή μούστου.

Επίσκεψη στη FreeLand

Την Τρίτη 7 Ιουνίου 2016 οι μαθητές των πέντε πρώτων τάξεων του σχολείου μας πραγματοποίησαν περιβαλλοντική εκδρομή στην πανέμορφη παιδική κατασκήνωση adventure camp Freeland, που βρίσκεται στο Χιλιομόδι Κορινθίας, σε ένα πευκοδάσος 6.000 στρεμμάτων που βρίσκεται  σκαρφαλωμένο σε υψόμετρο 400 μέτρων. Ένας παιδότοπος που δημιουργήθηκε με γνώμονα το φυσικό περιβάλλον και την ξεγνοιασιά της παιδικής ηλικίας.

Μέσα σ? ένα  φιλόξενο περιβάλλον με την καθοδήγηση των συνοδών - εκπαιδευτών του κέντρου οι μαθητές συμμετείχαν ατομικά και ομαδικά, στις αγαπημένες τους  υπαίθριες δραστηριότητες όπως ποδόσφαιρο, μπάσκετ, βόλεϊ και τοξοβολία.  Οι μαθητές μέσα σε ένα όμορφο περιβάλλον χάρηκαν, διασκέδασαν, αθλήθηκαν και ψυχαγωγήθηκαν.  

Επίσκεψη ΣΤ τάξης στο Ναύπλιο

Την Παρασκευή 3 Ιουνίου, εμείς οι μαθητές των δυο τμημάτων της Στ΄ τάξης του σχολείου μας, επισκεφτήκαμε το ιστορικό Ναύπλιο.

Η πρώτη μας στάση ήταν στο Κέντρο Ελληνικών Σπουδών του Πανεπιστημίου Harvard, όπου μας έγινε ενημέρωση για τις δραστηριότητες του κέντρου.

Στη συνέχεια μεταβήκαμε στο αρχαιολογικό μουσείο, όπου θαυμάσαμε τους μυκηναϊκούς θησαυρούς που εκτίθενται εκεί.

Φυσικά δεν έλειψε η βόλτα στα στενάκια της πόλης με τα γραφικά σπιτάκια. 

 

 

Επίσκεψη ΣΤ τάξης στο ΕΚΦΕ Κυράς Βρύσης

Η επίσκεψη στο Γυμνάσιο Κυράς Βρύσης ήταν καταπληκτική.

Αρχικά πήγαμε στον δεύτερο όροφο όπου εκεί ήταν και το εργαστήριο Χημείας. Ήταν εντυπωσιακό καθώς είχε μέσα όλα τα αντικείμενα που αφορούσαν την Φυσική και την Χημεία. Ο υπεύθυνος κ. Μιχάλης είναι και δάσκαλος Χημείας. Ο κ. Μιχάλης μας έδειξε διάφορα πειράματα με μαγνήτες, μέταλλα, μπαταρίες, σκόνη ? μαγνήτη και έπειτα κάναμε διάλειμμα.

Μετά κάναμε εμείς πειράματα με διάφορα υγρά όπως το λεμόνι, το νερό, οινόπνευμα κ.α. Υπήρχαν και άλλα υγρά με τεράστια ονόματα που δεν θυμάμαι πως τα λένε. Τέλος, ανακατέψαμε όλα τα υγρά και βγήκαν πολλά παράξενα χρώματα.

Ο κ. Μιχάλης ήταν πολύ καλός και ήταν μια πραγματικά τέλεια εκδρομή.

Σοφία ? Μαθήτρια της ΣΤ τάξης

Ακούσατε, ακούσατε!

Τι ώρα είναι;