Εκδρομή στο Ναύπλιο

Την Παρασκευή 26 Μαΐου 2017 πραγματοποιήθηκε η τελική εκδρομή των τάξεων Ε΄ και  ΣΤ΄. Η ΣΤ΄ τάξη με τη βοήθεια ξεναγού περιηγήθηκε στην παλιά πόλη του Ναυπλίου, όπου οι μαθητές εμπλούτισαν τις γνώσεις που είχαν ήδη κατακτήσει από την Ιστορία τους για την Ελληνική Επανάσταση.  Στη συνέχεια επισκέφτηκε το Αρχαιολογικό Μουσείο Ναυπλίου .    
Η Ε΄ τάξη επισκέφτηκε το Αρχαιολογικό Μουσείο Ναυπλίου και έπειτα συναντήθηκε με την Στ? τάξη και όλοι μαζί χαλάρωσαν και ξεκουράστηκαν, πριν πάρουν το δρόμο της επιστροφής.
 

Επίσκεψη της Δ΄ τάξης στό πάρκο κυκλοφοριακής αγωγής Ελευσίνας

Σήμερα (27/04/2017) επισκεφθήκαμε με τους δασκάλους μας το Πάρκο Κυκλοφοριακής Αγωγής Ελευσίνας. Η επίσκεψή μας πραγματοποιήθηκε στo πλαίσιο του μαθήματος της Κυκλοφοριακής Αγωγής και ήταν η δεύτερη, μετά την περσινή, στο συγκεκριμένο χώρο.

Η επίσκεψη ξεκίνησε με μία σύντομη θεωρητική προσέγγιση του προγράμματος ώστε να θυμηθούμε τους βασικούς κανόνες κυκλοφοριακής αγωγής.

Ακολούθησε η πρακτική μας εξάσκηση με την οδήγηση των ειδικών μικρών αμαξιών στους διαδρόμους κυκλοφορίας του πάρκου. Η οδήγηση σε δρόμους με αληθινά σήματα κυκλοφορίας μας ενθουσίασε για ακόμη μία φορά!

Το πρόγραμμα τελείωσε με την απονομή σε όλους μας διπλωμάτων επιτυχούς συμμετοχής, εκ μέρους των υπεύθυνων του πάρκου κυκλοφοριακής αγωγής.

Φύγαμε από το χώρο έχοντας εμπλουτίσει τις γνώσεις μας για τη σωστή οδική συμπεριφορά και ασφάλεια.

 

Οι μαθητές της Δ΄ τάξης

 

 

Επίσκεψη στην Actionaid

Την Πέμπτη 6 Απριλίου 2017 οι μαθητές και οι μαθήτριες των ΣΤ1 και ΣΤ2 τάξεων επισκεφτήκαμε το εκπαιδευτικό κέντρο της ActionAid στην Αθήνα.

Κατεβήκαμε, όλοι μαζί, βιαστικά από το λεωφορείο που θα μας μετέφερε απ? το σχολείο, στο κτίριο της Actionaid. Ήμασταν σίγουροι πως θα ήταν μια διαφορετική εκδρομή γεμάτη εκπλήξεις. Με διαφορετικές δράσεις και διαφορετικά διδάγματα. Η ιδέα αυτή μας συνάρπαζε.

Προχωρήσαμε ανυπόμονα και μπήκαμε μέσα στο πρώτο δωμάτιο. Εκεί μας περίμενε μια κυρία η οποία μας οδήγησε σε ένα δεύτερο χώρο, έχοντας δώσει σε καθένα από εμάς ένα χάρτινο, χρωματιστό κλειδί, το οποίο είπε πως θα μας χρειαζότανε αργότερα.

O χώρος ήταν μια ιδιαίτερα αληθοφανής προσομοίωση αεροπλάνου. Εκεί προβληματιστήκαμε για το πώς μπορεί να είναι ένα διαφορετικό ξενοδοχείο.

Ύστερα οδηγηθήκαμε στην τρίτη αίθουσα η οποία ήταν μια προσομοίωση της ζωής σε μια φτωχή χώρα. Μετά χωριστήκαμε σε τρεις ομάδες ανάλογα με το χρώμα κλειδιού που είχαμε. Κάθε ομάδα έλαβε ορισμένες οδηγίες που δεν συμβάδιζαν με της οδηγίες που είχε λάβει η άλλη ομάδα. Αυτό αποσκοπούσε στην κατάργηση των στερεοτύπων.

Κάναμε και διάφορες άλλες δραστηριότητες με σκοπό την ανάπτυξη εμπιστοσύνης ανάμεσά μας.

Ήταν μια αξέχαστη εμπειρία, με πολλά διδάγματα που προτείνουμε ανεπιφύλακτα.

 

 

Επίσκεψη της Γ τάξης του σχολείου μας στο Λαογραφικό Μουσείο Κορίνθου

Στις 22 Μαρτίου επισκεφτήκαμε το Λαογραφικό Μουσείο και παρακολουθήσαμε το πρόγραμμα

ΕΝΑ ΠΑΡΑΘΥΡΟ ΣΤΗ ΓΗ ΜΕ ΠΕΤΡΑΔΑΚΙΑ ΤΗΣ ΘΑΛΑΣΣΑΣ.

Αφορά στην τεχνική βοτσαλωτής διακόσμησης που αντλεί τις ρίζες της από την τέχνη των ψηφιδωτών.

Οι μαθητές γνώρισαν την καταγωγή των βοτσάλων, την αρχαία τέχνη διακόσμησης και δημιούργησαν το δικό τους βοτσαλωτό.

Ξεναγήθηκαν στους χώρους του μουσείου και ήρθαν σε επαφή με στοιχεία της λαϊκής μας παράδοσης.

 

Επίσκεψη της Δ΄ τάξης στο μουσείο Ακρόπολης

Σήμερα (17/02/2017) επισκεφτήκαμε με τους δασκάλους μας το μουσείο της Ακρόπολης Αθηνών. Θαυμάσουμε από κοντά τα σπουδαία γλυπτά και τα αρχαιολογικά ευρήματα από τον ευρύτερο χώρο της αρχαίας Ακρόπολης των Αθηνών.

Η ξενάγησή μας ξεκίνησε από το ισόγειο όπου είδαμε τις μινιατούρες της Ακρόπολης από διάφορες ιστορικές της φάσεις.

 

Στο επόμενο επίπεδο γνωρίσαμε τα γλυπτά της αρχαϊκής περιόδου (κούρους και κόρες) αναγνωρίζοντας σ? αυτά όλα τα χαρακτηριστικά που μελετήσαμε στην τάξη. Στο ίδιο επίπεδο θαυμάσαμε τα γλυπτά των Προπυλαίων, του ναού της Αθηνάς Νίκης και του Ερεχθείου. Εντυπωσιαστήκαμε από τις περίφημες Καρυάτιδες και προβληματιστήκαμε από το γεγονός ότι η έκτη Κόρη εκτίθεται στο Βρετανικό μουσείο, μακριά από την γενέτειρά της, την Ελλάδα.

 

Στο ανώτερο επίπεδο του Μουσείου παρακολουθήσαμε μία ενημερωτική ταινία σχετική με την ιστορία του Παρθενώνα, των ανασκαφών και των εργασιών αναστήλωσης. Στο κέντρο του ίδιου επιπέδου αντικρίσαμε τοποθετημένα πάνω σε μία ορθογώνια κατασκευή με διαστάσεις αντίστοιχες του πραγματικού σηκού (κυρίως ναού) του Παρθενώνα, τοποθετημένα τα περίφημα γλυπτά.

 

Τις εντυπώσεις μας κέρδισαν οι μετώπες και οι ζωφόροι του Παρθενώνα. Οι θεματογραφίες τους παρμένες από την Γιγαντομαχία, τον Τρωικό πόλεμο, τις Αμαζόνες, την Κενταυρομαχία αλλά και τα Παναθήναια προκαλούν τον παγκόσμιο θαυμασμό. Κορυφαία θέση κατέχουν, επίσης, τα δύο αετώματα με θέματα τη γέννηση της θεάς Αθηνάς αλλά και τη διαμάχη του θεού Ποσειδώνα και της θεάς Αθηνάς για την ονοματοδοσία της πόλης της Αθήνας.

 

Οδυνηρή εντύπωση μας προκάλεσε ο μεγάλος αριθμός των γλυπτών που απουσιάζουν καθώς βρίσκονται στο βρετανικό μουσείο.

 

Η επίσκεψη μάς βοήθησε να εμπλουτίσουμε τις γνώσεις μας για την αρχιτεκτονική και τη διακόσμηση του Παρθενώνα, ενός μνημείου της παγκόσμιας πολιτισμικής κληρονομιάς (UNESCO ? 1987).

 

 Οι μαθητές της Δ΄ τάξης


Ακούσατε, ακούσατε!

Τι ώρα είναι;