Ο μικρός ελαιώνας του σχολείου μας από το Β2

Κατά τη διάρκεια της σχολικής χρονιάς 2015-16 στο πλαίσιο της περιβαλλοντικής εκπαίδευσης τα παιδιά του Β2 ασχολήθηκαν με την ελιά και το λάδι. Οι δράσεις πραγματοποιήθηκαν στον μικρό ελαιώνα του σχολείου μας.

Κάνετε κλικ παρακάτω για να δείτε περισσότερα.


Mini Project της Ε τάξης στο μάθημα της Γαλλικής Γλώσσας

Κατά τη διάρκεια του σχολικού έτους οι περισσότεροι μαθητές της Ε? τάξης, ατομικά ή σε ομάδες των δύο, υλοποίησαν από μία μικρή εργασία (mini project) με θέμα τη Γαλλία, την οποία στη συνέχεια παρουσίασαν στην τάξη. Ενδεικτικά θέματα που παρουσιάστηκαν ήταν τα σύμβολα της Γαλλίας, το μουσείο του Λούβρου, η γαλλική μόδα, Γάλλοι τραγουδιστές, τα γαλλικά αυτοκίνητα, η γαλλική κουζίνα, Γάλλοι ήρωες κινουμένων σχεδίων (π.χ. ο Αστερίξ)  το πάρκο της Euro Disney, Γάλλοι ηθοποιοί, το γαλλικό σχολείο κ.α. Ένα από τα θέματα που παρουσιάστηκαν είναι ο ποδηλατικός γύρος της Γαλλίας.

Ο Ποδηλατικός Γύρος της Γαλλίας, γνωστός ως Tour de France, είναι η δημοφιλέστερη διεθνής αθλητική διοργάνωση ποδηλασίας και η σημαντικότερη διοργάνωση ανοιχτού δρόμου. Έχει ιστορία 104 ετών. Διεξάγεται κάθε χρόνο στα τέλη Ιουνίου. Η διαδρομή περνά από πολλά μέρη σε όλη την επικράτεια της Γαλλίας και καλύπτει συνολική απόσταση πάνω από 4.000 χιλιόμετρα. Θεωρείται μια από τις πιο απαιτητικές διοργανώσεις.

Στο πλαίσιο των mini projet και με θέμα τον Ποδηλατικό Γύρο της Γαλλίας η μαθήτριά μας Αγγελική δημιούργησε ένα σχετικό video χρησιμοποιώντας την ψηφιακή εφαρμογή των Windows Movie Maker.

Για να δείτε το video κάνετε κλικ παρακάτω.


ΕΡΓΑΣΙΑ ΤΟΠΙΚΗΣ ΙΣΤΟΡΙΑΣ - Η ΚΟΡΙΝΘΙΑ ΣΤΑ ΡΩΜΑΪΚΑ, ΒΥΖΑΝΤΙΝΑ ΚΑΙ ΝΕΟΤΕΡΑ ΧΡΟΝΙΑ

Στα πλαίσια του μαθήματος της Ιστορίας εμείς, οι μαθητές και οι μαθήτριες του ΣΤ2, μελετήσαμε  την ιστορία της περιοχής της Ισθμίας αλλά και γενικότερα της Κορινθίας. Ασχοληθήκαμε  με την ιστορία του τόπου μας κυρίως  στα ρωμαϊκά-βυζαντινά και νεότερα χρόνια. Χωριστήκαμε σε ομάδες των δύο ατόμων και η κάθε ομάδα ανέλαβε την παρουσίαση του θέματος  κάθε υποενότητας με το πρόγραμμα ?Power Point?.

Στη συνέχεια η εργασία της κάθε δυάδας παρουσιάστηκε στην τάξη και ακολούθησε συζήτηση. Ευχαριστούμε τον δάσκαλό μας της Πληροφορικής για την βοήθεια και το χρόνο από το μάθημά του που πρόθυμα μας πρόσφερε.


 

Ο StoryBook «ΟΙΚΟ?ΚΩΔΙΚΑΣ» μας

Οι μαθητές της Δ? τάξης πιστοί στις οικολογικές τους συνήθειες κι ευαισθητοποιημένοι σε θέματα που αφορούν την εξοικονόμηση νερού δημιούργησαν τον δικό τους οικο-κώδικα, ολοκληρώνοντας το 7ο βήμα του Περιβαλλοντικού Σχεδίου Δράσης για τη φετινή συμμετοχή του σχολείου στο  Εθνικό ? Θεματικό Δίκτυο Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης «Οικολογικά Σχολεία». Ο οικοκώδικας αποδεικνύει με σαφή και ευρηματικό τρόπο, τη δέσμευση του σχολείου για τη βελτίωση των περιβαλλοντικών επιδόσεων του.

Τον δημιούργησαν σε ηλεκτρονική μορφή, φτιάχνοντας ένα ιστοριο-βιβλίο «storybook» αφού πρώτα είχαν καταγράψει σε αφίσα τις προτάσεις τους!

Αναρτήθηκε στην ιστοσελίδα του σχολείου μας για να ευαισθητοποιηθεί όλη η εκπαιδευτική κοινότητα.

Μπορείτε να τον δείτε στον παρακάτω σύνδεσμο:

https://www.mystorybook.com/books/203086/

«Το Αλφαβητάρι του Νερού» από τη Δ? τάξη

Στο πλαίσιο καινοτόμων δράσεων κατά τη φετινή σχολική χρονιά 2015-2016 οι μαθητές και οι μαθήτριες της Δ? τάξης με την υπεύθυνη δασκάλα της τάξης τους, την κ. Αρχοντούλα Γεωργίου, πραγματοποίησαν το πρόγραμμα περιβαλλοντικής εκπαίδευσης «Νερό? πηγή ζωής».

Κύριος σκοπός του προγράμματος είναι η εκτίμηση της σπουδαιότητας και της αναγκαιότητας της αξίας του αγαθού του νερού στη ζωή και η απόκτηση θετικής στάσης από τους μαθητές  σε θέματα που αφορούν την αξία του νερού  όπως η αειφορία και η οικονομία. Η τάξη συμμετείχε και  στο Εθνικό ? Θεματικό Δίκτυο Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης «Οικολογικά Σχολεία» με εθνικό χειριστή του προγράμματος για την Ελλάδα την Ελληνική Εταιρία Προστασίας της Φύσης.

Στη συνέχεια παρουσιάζεται από τους μαθητές «Το Αλφαβητάρι του Νερού» σε μία εναλλακτική μορφή e-book, το flip book, το όποιο δημιούργησαν στα πλαίσια των δραστηριοτήτων του προγράμματος.


 

Ακούσατε, ακούσατε!

Τι ώρα είναι;