«Το Αλφαβητάρι του Νερού» από τη Δ? τάξη

Στο πλαίσιο καινοτόμων δράσεων κατά τη φετινή σχολική χρονιά 2015-2016 οι μαθητές και οι μαθήτριες της Δ? τάξης με την υπεύθυνη δασκάλα της τάξης τους, την κ. Αρχοντούλα Γεωργίου, πραγματοποίησαν το πρόγραμμα περιβαλλοντικής εκπαίδευσης «Νερό? πηγή ζωής».

Κύριος σκοπός του προγράμματος είναι η εκτίμηση της σπουδαιότητας και της αναγκαιότητας της αξίας του αγαθού του νερού στη ζωή και η απόκτηση θετικής στάσης από τους μαθητές  σε θέματα που αφορούν την αξία του νερού  όπως η αειφορία και η οικονομία. Η τάξη συμμετείχε και  στο Εθνικό ? Θεματικό Δίκτυο Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης «Οικολογικά Σχολεία» με εθνικό χειριστή του προγράμματος για την Ελλάδα την Ελληνική Εταιρία Προστασίας της Φύσης.

Στη συνέχεια παρουσιάζεται από τους μαθητές «Το Αλφαβητάρι του Νερού» σε μία εναλλακτική μορφή e-book, το flip book, το όποιο δημιούργησαν στα πλαίσια των δραστηριοτήτων του προγράμματος.


 

«Το κορίτσι» του Οδυσσέα Ελύτη από τους μαθητές της Δ τάξης

Οι μαθητές και οι μαθήτριες της Δ? τάξης με την υπεύθυνη δασκάλα της τάξης τους, την κ. Αρχοντούλα Γεωργίου, κατά τη φετινή σχολική χρονιά 2015-2016 πραγματοποίησαν το πρόγραμμα περιβαλλοντικής εκπαίδευσης «Νερό? πηγή ζωής» που εντάσσεται στο πλαίσιο καινοτόμων δράσεων.

Σας παρουσιάζουμε το εικονογραφημένο και μελοποιημένο ποίημα «Το κορίτσι» του Οδυσσέα Ελύτη από τους μαθητές της Δ τάξης, καθώς ο ποιητικός λόγος του Ελύτη έχει κάτι από το βάθος και την απεραντοσύνη του Αιγαίου?.

Παρακολουθήστε το στο παρακάτω link:

https://www.youtube.com/watch?v=lWpLzb1mmjE

με τίτλο «Κορίτσι από τη Δ' τάξη του Δ.Σ.Ισθμίας»

Έρευνα μαθητών του ΣΤ2 για την τηλεόραση

Με αφορμή το θέμα «Συσκευές» της 9ης ενότητας στο μάθημα της Γλώσσας, εμείς, οι μαθητές και οι μαθήτριες του ΣΤ2 του Δημοτικού Σχολείου Ισθμίας, αποφασίσαμε να ερευνήσουμε αυτό το θέμα, μιας και αφιερώνουμε πολλές ώρες από τη ζωή μας μπροστά από μια οθόνη. Μετά από συζήτηση και έντονο προβληματισμό στο συγκεκριμένο θέμα, αποφασίσαμε να κάνουμε ένα ερωτηματολόγιο 10 ερωτήσεων σχετικά με τη χρήση της τηλεόρασης και των άλλων ηλεκτρονικών συσκευών  και να το μοιράσουμε στις τέσσερις μεγαλύτερες τάξεις του σχολείου μας.

Θέλουμε να μάθουμε από τους συμμαθητές μας το ρόλο που παίζει η τηλεόραση αλλά και οι άλλες ηλεκτρονικές συσκευές στην καθημερινότητά τους, καθώς και τη γνώμη τους, αν και κατά πόσο παρεμβαίνει θετικά ή αρνητικά στη ζωή τους και πόσο τελικά μπορούμε ή δεν μπορούμε να ζήσουμε χωρίς αυτήν.  Η καταμέτρηση, ταξινόμηση, επεξεργασία και παρουσίαση των δεδομένων έγινε από τις ομάδες μαθητών στις οποίες χωριστήκαμε. Ο δάσκαλός μας, της Πληροφορικής, μας βοήθησε να παρουσιάσουμε τα αποτελέσματα με γραφικές παραστάσεις. 

 

Οδηγίες: Κάνετε κλικ παρακάτω για να δείτε την παρουσίαση


 

 

 

Έρευνα μαθητών ΣΤ τάξης για τα ατυχήματα

Στο πλαίσιο του μαθήματος της Γλώσσας και πιο συγκεκριμένα στη 10η  ενότητα  με τίτλο: Ατυχήματα, εμείς οι μαθητές του Στ1, φτιάξαμε ένα ερωτηματολόγιο με τη βοήθεια του δασκάλου μας σχετικά με τα ατυχήματα που συμβαίνουν στους μαθητές.

Ρωτήθηκαν 100 μαθητές, 50 αγόρια και 50 κορίτσια από όλες τις τάξεις του Σχολείου. Επεξεργαστήκαμε τα αποτελέσματα με τη βοήθεια του καθηγητή της Πληροφορικής και σας παρουσιάζουμε τα αποτελέσματα της έρευνάς μας. 

 

(Οδηγίες: κάνετε κλικ πάνω στην παρουσίαση που ακολουθεί)

 


Ημέρα Ασφαλούς Διαδικτύου 2016

«Ανάλαβε δράση για ένα καλύτερο Διαδίκτυο!»


Ο εορτασμός για την Ημέρα Ασφαλούς Διαδικτύου ξεκίνησε το 2004  σε 16 χώρες, υπό τον συντονισμό του έργου SafeBorders και το πρόγραμμα SaferInternet της Ευρωπαϊκής Επιτροπής.  Σήμερα ο αριθμός των χωρών έχει ξεπεράσει τις 100 παγκοσμίως.

Το Δ. Σ. Ισθμίας συμμετέχει στη δράση για 5η χρονιά.Στο πλαίσιο του εορτασμού, οι μαθητές των τάξεων Δ-Ε2-ΣΤ2 δημιούργησαν Ποιήματα για την Καταπολέμηση της Ρητορικής του Μίσους και του Διαδικτυακού Εκφοβισμού και  παρουσίασαν τα ποιήματά τους σε συμμαθητές τους  των άλλων τάξεων.

Οι μαθητές της ΣΤ1 που συμμετείχαν στη δράση  Youth4Greece  παρουσίασαν το βίντεο που δημιούργησαν για τον τόπο όπου ζουν.

Οι μαθητές απάντησαν στα ερωτήματα των συμμαθητών τους και ανέπτυξαν τις σκέψεις τους για την Ασφάλεια στο Διαδίκτυο.

Η Διευθύντρια του Σχολείου μίλησε για την κεντρική εκδήλωση που υλοποιήθηκε από τη Δράση Ενημέρωσης Saferinternet.gr του Ελληνικού Κέντρου Ασφαλούς Διαδικτύου με τη στήριξη του Γραφείου του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου, την Τρίτη 9 Φεβρουαρίου 2016 στα γραφεία του Ε.Κ. στην Αθήνα την οποία και παρακολούθησε.

Ακολουθούν οι δημιουργίες των παιδιών?

 

Μυστηριώδες ίντερνετ?

Άτομα περίεργα και πονηρά

πλησιάζουν μέσα στο ίντερνετ παιδιά.

Πιάνουν κουβέντα προσελκυστική

και λένε ψέματα στη στιγμή.

 

Όμως εμείς είμαστε έξυπνοι πολύ,

προστατευόμαστε στο πι και φι.

Σε αγνώστους δε μιλάμε

και τα δίκτυα παρατάμε!!!

Οι μαθητές και οι μαθήτριες της Δ τάξης

 

Το ίντερνετ

Το ίντερνετ είναι καλό

βρίσκεις πληροφορίες στο λεπτό.

Μόλις μπαίνεις στον υπολογιστή

ξεμυαλίζεσαι στη στιγμή.

 

Όμως πρέπει να προσέχεις

τους αγνώστους να αποφεύγεις.

Σε άγνωστα άτομα μη μιλάς

και διέγραψέ τους με μιας.

Κατερίνα, μαθήτρια Δ τάξης

 

Σαν όλα τα παιδιά

Είμαι ένα μικρό παιδί

απ΄ τη  Βόρεια Αφρική.

Είμαι λίγο διαφορετικός

μα δεν είναι λόγος αυτός

να παίρνω μηνύματα ηλεκτρονικά

που με πληγώνουν στην καρδιά.

Γιατί κι εγώ είμαι εσωτερικά

σαν όλα τα παιδιά?.

Παρνίτα, Κυριακή, Αγγελική, Γιώργος, Ιωάννα, μαθητές Ε2 τάξης

 

Στο διαδίκτυο

Μπαίνω μια μέρα στον υπολογιστή

βλέπω ένα μήνυμα από .. «τραγουδιστή».

Πατάω αποδοχή και ..σκέφτομαι

τι έκανα, ήμουν βιαστική!

Την άλλη μέρα μπήκα

τι  επιμονή.. μετά από λίγο

έσκασε το μήνυμα απειλή.

Ευδοκία, Κωνσταντίνα, Παναγιώτα, Σοφία, Θεοδώρα, μαθήτριες ΣΤ2 τάξης

 

Στο Internet  αν θες να μπεις 

βρες τρόπο για να βγεις.

Μην ξεχάσεις να το πεις αν σίγουρα φοβηθείς .

Μην  γίνεις εσύ το θύμα .

Όταν κάτι σου συμβεί ,

ναι πες το χωρίς ντροπή.

Τρόπους προστασίας ψάξε να βρεις

 από το e-bullying να απομακρυνθείς.  

Μαρία, μαθήτρια ΣΤ2 τάξης

 

Εκφοβισμός στο διαδίκτυο

Υπάρχει ένας κίνδυνος που λέγεται εκφοβισμός

όταν ανοίγεις το internet να΄σαι προσεχτικός.

Πολλοί θα σου μιλήσουνε

Και ίσως να σε φοβίσουνε

Μα αν φόβο αισθανθείς

Να μιλήσεις στους γονείς 

Όσο πιο γρήγορα μιλήσεις

Όλα θα τα αντιμετωπίσεις

Και το σερφάρισμα ακίνδυνα

 μετά θα συνεχίσεις !!! 

Παναγιώτης, Δημήτρης, Μαριτίνα, Βασιλική, Μαθητές Ε2 τάξης

 

Το bullying ας σταματήσει

γιατί ο κόσμος θα μαυρίσει

θα φοβούνται τα μικρά παιδιά

και όλοι δεν θα είμαστε καλά.

Μη μιλάτε καθόλου με αγνώστους

αναρτήσεις δημόσιες μην κάνετε.

Γιατί τόσο απλά οι χάκερ

θα νικήσουν τη δική μας γη.

Βασίλης, Μαρίνος, μαθητές ΣΤ2 τάξης

 

 

Για περισσότερες πληροφορίες μπορείτε να επισκεφτείτε  την  ιστοσελίδα: http://www.saferinternet.gr

 

 

 

 

 

Ακούσατε, ακούσατε!

Τι ώρα είναι;