Εργασία της Ε τάξης στη Γαλλική Γλώσσα με την ψηφιακή εφαρμογή VOKI

Στο μάθημα των Γαλλικής Γλώσσας της Ε΄ τάξης φέτος, στην ενότητα ?Παρουσιάζω τον εαυτό μου?, μάθαμε να μιλάμε για την ηλικία μας, τους φίλους μας, τα παιχνίδια που προτιμούμε να παίζουμε στο διάλειμμα, τα μαθήματα που μας αρέσουν αλλά και εκείνα που δε μας αρέσουν. Μάθαμε, επίσης, να περιγράφουμε την οικογένειά μας καθώς και τα ζώα που αγαπάμε.

Τα ηλεκτρονικά περιβάλλοντα του Ιστού 2.0 συνιστούν χρήσιμο και ελκυστικό εργαλείο μάθησης στη διδασκαλία των ξένων γλωσσών στο Δημοτικό.

Στο πλαίσιο του μαθήματος, οι μαθητές δημιούργησαν  αυτοπαρουσίαση στο ψηφιακό περιβάλλον του VOKI. To VOKI (www.voki.com) είναι διαδικτυακό εργαλείο δημιουργίας ψηφιακών χαρακτήρων που μιλούν (avatars). Ο μαθητής έχει τη δυνατότητα να κατασκευάσει το δικό του avatar αξιοποιώντας τα γραφικά της πλατφόρμας και να ηχογραφήσει τη δική του φωνή ή να πληκτρολογήσει το κείμενό του χρησιμοποιώντας μία από τις έτοιμες φωνές της πλατφόρμας. Έτσι μπορεί να δημιουργήσει, να δημοσιεύσει και να αποστείλει ηλεκτρονικά, εφόσον το επιθυμεί, δικά του Voki.

Η δημιουργία ψηφιακών ομιλούντων χαρακτήρων εκτιμάται ότι ενισχύει τη διαδικασία της μάθησης και καλλιεργεί τη δημιουργική έκφραση. Βοηθά τους μαθητές να βελτιωθούν στο γραπτό (σε πρώτη φάση) και, στη συνέχεια, στον προφορικό λόγο, να εμπεδώσουν τη νέα γνώση και παράλληλα να εξασκήσουν τις ψηφιακές τους δεξιότητες.

Ακολουθούν δύο ενδεικτικές εργασίες παιδιών.

http://www.voki.com/site/pickup?scid=12859520&width=575&height=323&chsm=7a91781fd23c0d05e58259874fcf84bb

http://www.voki.com/site/pickup?scid=12879146&width=575&height=323&chsm=4e39bc6f2fabc7fd04040de634c27121

 

Ο μικρός ελαιώνας του σχολείου μας από το Β2

Κατά τη διάρκεια της σχολικής χρονιάς 2015-16 στο πλαίσιο της περιβαλλοντικής εκπαίδευσης τα παιδιά του Β2 ασχολήθηκαν με την ελιά και το λάδι. Οι δράσεις πραγματοποιήθηκαν στον μικρό ελαιώνα του σχολείου μας.

Κάνετε κλικ παρακάτω για να δείτε περισσότερα.


Mini Project της Ε τάξης στο μάθημα της Γαλλικής Γλώσσας

Κατά τη διάρκεια του σχολικού έτους οι περισσότεροι μαθητές της Ε? τάξης, ατομικά ή σε ομάδες των δύο, υλοποίησαν από μία μικρή εργασία (mini project) με θέμα τη Γαλλία, την οποία στη συνέχεια παρουσίασαν στην τάξη. Ενδεικτικά θέματα που παρουσιάστηκαν ήταν τα σύμβολα της Γαλλίας, το μουσείο του Λούβρου, η γαλλική μόδα, Γάλλοι τραγουδιστές, τα γαλλικά αυτοκίνητα, η γαλλική κουζίνα, Γάλλοι ήρωες κινουμένων σχεδίων (π.χ. ο Αστερίξ)  το πάρκο της Euro Disney, Γάλλοι ηθοποιοί, το γαλλικό σχολείο κ.α. Ένα από τα θέματα που παρουσιάστηκαν είναι ο ποδηλατικός γύρος της Γαλλίας.

Ο Ποδηλατικός Γύρος της Γαλλίας, γνωστός ως Tour de France, είναι η δημοφιλέστερη διεθνής αθλητική διοργάνωση ποδηλασίας και η σημαντικότερη διοργάνωση ανοιχτού δρόμου. Έχει ιστορία 104 ετών. Διεξάγεται κάθε χρόνο στα τέλη Ιουνίου. Η διαδρομή περνά από πολλά μέρη σε όλη την επικράτεια της Γαλλίας και καλύπτει συνολική απόσταση πάνω από 4.000 χιλιόμετρα. Θεωρείται μια από τις πιο απαιτητικές διοργανώσεις.

Στο πλαίσιο των mini projet και με θέμα τον Ποδηλατικό Γύρο της Γαλλίας η μαθήτριά μας Αγγελική δημιούργησε ένα σχετικό video χρησιμοποιώντας την ψηφιακή εφαρμογή των Windows Movie Maker.

Για να δείτε το video κάνετε κλικ παρακάτω.


ΕΡΓΑΣΙΑ ΤΟΠΙΚΗΣ ΙΣΤΟΡΙΑΣ - Η ΚΟΡΙΝΘΙΑ ΣΤΑ ΡΩΜΑΪΚΑ, ΒΥΖΑΝΤΙΝΑ ΚΑΙ ΝΕΟΤΕΡΑ ΧΡΟΝΙΑ

Στα πλαίσια του μαθήματος της Ιστορίας εμείς, οι μαθητές και οι μαθήτριες του ΣΤ2, μελετήσαμε  την ιστορία της περιοχής της Ισθμίας αλλά και γενικότερα της Κορινθίας. Ασχοληθήκαμε  με την ιστορία του τόπου μας κυρίως  στα ρωμαϊκά-βυζαντινά και νεότερα χρόνια. Χωριστήκαμε σε ομάδες των δύο ατόμων και η κάθε ομάδα ανέλαβε την παρουσίαση του θέματος  κάθε υποενότητας με το πρόγραμμα ?Power Point?.

Στη συνέχεια η εργασία της κάθε δυάδας παρουσιάστηκε στην τάξη και ακολούθησε συζήτηση. Ευχαριστούμε τον δάσκαλό μας της Πληροφορικής για την βοήθεια και το χρόνο από το μάθημά του που πρόθυμα μας πρόσφερε.


 

Ο StoryBook «ΟΙΚΟ?ΚΩΔΙΚΑΣ» μας

Οι μαθητές της Δ? τάξης πιστοί στις οικολογικές τους συνήθειες κι ευαισθητοποιημένοι σε θέματα που αφορούν την εξοικονόμηση νερού δημιούργησαν τον δικό τους οικο-κώδικα, ολοκληρώνοντας το 7ο βήμα του Περιβαλλοντικού Σχεδίου Δράσης για τη φετινή συμμετοχή του σχολείου στο  Εθνικό ? Θεματικό Δίκτυο Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης «Οικολογικά Σχολεία». Ο οικοκώδικας αποδεικνύει με σαφή και ευρηματικό τρόπο, τη δέσμευση του σχολείου για τη βελτίωση των περιβαλλοντικών επιδόσεων του.

Τον δημιούργησαν σε ηλεκτρονική μορφή, φτιάχνοντας ένα ιστοριο-βιβλίο «storybook» αφού πρώτα είχαν καταγράψει σε αφίσα τις προτάσεις τους!

Αναρτήθηκε στην ιστοσελίδα του σχολείου μας για να ευαισθητοποιηθεί όλη η εκπαιδευτική κοινότητα.

Μπορείτε να τον δείτε στον παρακάτω σύνδεσμο:

https://www.mystorybook.com/books/203086/

Ακούσατε, ακούσατε!

Τι ώρα είναι;